SELAMAT TAHUN BARU

|

Alhamdulillah.. aku rasa masih belum terlewat untuk aku ucapkan kepada semua..dengan tibanya tahun baru Masihi kali ini yang agak hampir dengan ketibaan tahun baru Hijriah sepatutnya dapat memberi pengertian yang amat besar buat semua.. yang pasti, umur semakin pendek sedangkan hidup semakin lama..apakah kita telah bersedia untuk kembali ke negara asal kita?? allahu akbar..

Isu yang sering kita fikirkan ialah apa azam baru sedangkan sepatutnya yang lebih difikirkan ialah apakah misi kita sepanjang tahun lalu telah berjaya dilaksanakan..huhuhu..aku sendiri pun agak termenung juga memikirkan apakah misi aku bagi tahun 2009 yang lalu telah berjaya aku tunaikan.. ye apa dia ek?? kekekeke..

Apa pun diharapkan kepada semua agar tahun 2010 ini lebih memberi makna kepada kehidupan kita di dunia dan akhirat..amin...

0 comments: