Mendung

|

Hari ni aku kurang mood untuk menulis sesuatu..malas pun ada..sebenarnya aku sedih skit apabila mendapat 2 khabar yang duka..

1. Sepupu aku Gbone masuk ICU kat Hospital Seri Manjung - adik dia sms tatkala aku tengah solat maghrib..keadaan dia sekarang dah stabil..aduhai, aku harap kau beransur pulih bro..gbone ni antara sepupu yang rapat ngan aku..sama-sama membesar dalam suasana yang mementingkan ikatan kekeluargaan..lepas ni kau rehat la dulu setahun dua sebelum ambil apa-apa projek kawin..jantung problem tu bro..bawak rehat banyak-banyak..

2. Senior aku/abang ipar member aku/menantu kawan baik ayah aku Muhammad Radzi b Salleh, Pegawai Tadbir Agama Daerah Seri Iskandar, Perak telah kembali ke rahmatullah pada jam 5 ptg di Hospital Pantai Putri, Ipoh.. al fatihah..arwah banyak menolong aku masa di Mesir dulu terutamanya menguruskan pendaftaran aku tatkala berpindah dari Jordan..jd hari ni aku asyik terkenang zaman aku kenal dia ni dulu..syahdu hati ni..moga rohnya mendapat rahmat Ilahi..


~ ...

0 comments: