Jom Mandi...

|

Bukan gi mandi..tapi kai mandi sama itu nasi..hahaha

Sebelum ni aku pernah bercerita pasal Nasi Arab Damsyik ni atau pun setengah orang cakap Nasi Mandi/Mandhi..mana la ejaannya tapi bunyinya sama..kali ni bersempena dengan kunjungan ayahanda bersama makcik dan Along sekeluarga, aku cuba ubah selera dia dengan mengunjungi selera Timur Tengah..nak bawak gi kat Ampang tu jauh sangat plak..

Ayahanda aku ni kalau bab makan susah skit nak terbuka selera dia..almaklumlah, dah dapat sahabat 3 serangkai ni selera menurun mungkin dek penangan ubat-ubatan hospital..kali ni sengaja aku cuba bagi dia rasa kelainan pada tekaknya..alhamdulillah, berselera nampaknya dia makan..

ni trade mark bisnes..

hidangan sudah tiba..yg bestnya makan bersila

tu dia hangpa tengok..lauk ayam ngan kambing..kecoq ayaq lioq..sabar ipan..!!

budak yg mimpi dia ni rooney..tp kdg2 febregas..selalunya c.ronaldo..tapi tak de gigi

1 : tunggu ape lagi yop..bedal la..!!
2 : sabar la..aku kan Along..bagi aku rasa dulu..


haaa...licin..shalat dibuatnya..heheheh

look whos coming..!!!iskk..budak mentong ni..

last sekali..pernah masyuk tv daaa..glamer gak kedai ni ek..

Huhuhu..memang best sampai lena dek penangan kambing petang tu..

3 comments:

ibnu marzuki al firdaus said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ezuan said...

salam penulis, bole saya tahu dimana kah lokasi tempat ini..

JiMi said...

salam..lokasinya di bandar seremban atau lebih tepat lagi paroi..kalau dr hiway exit tol snwg terus shj dan selepas traffic light ketiga belok kiri menuju ke stadium paroi..terus shj lbh krg 2 km nnt akan nampak sebelah kiri restoran ini..