Pilu..

|

Aku rasa minggu ni agak sedih bagi family aku..dalam pada ayah masuk wad hospital,pak sedara aku ngan suami dua pupu aku meninggal pada hari yang sama..kebetulan tarikh 13 Jun merupakan tarikh lahir bagi arwah mak aku..

Aku rasa sedih sebab bapa saudara aku yang glamour dengan nama Pak Awi ni jenis yang peramah dan rapat dengan saudara mara..dulu masa aku tunggu result SPM sempat juga aku bekerja dengan dia di kantin sekolah..mulut memang becok,tak kira anak sedara kalau salah tetap kena marah..suami dua pupu aku ni pulak kebetulan menantu kepada kakak Pak Awi..kedua-dua jenazah diuruskan sekaligus serta dikebumikan di kampung moyang aku di Air Papan,Tanjung Tualang..moga roh mereka mendapat rahmat dari Allah swt...Amin...

al Fatihah...

1 comments:

gbone said...

aku turut sedih jimi....
mak aku smlm melawat ayah kamu lagik skalik ..kali ni ngan Ap...uzor ebno ayah we katanya...deme tgok dia kt umah nk ke tlk intan nun..moga dia cergas kembalik...amin