Dah prepare lum..?

|

Haa..dah tak lama lagi dah... ada 8 hari je lagi lebih kurang.. maka dengan semangat kentalnya aku pegi ke pasaraya gergasi untuk membeli persiapan untuk memastikan kelopak mata terangkat sepanjang FIFA 2010 ni..tu belum kira jajan lagi..almaklumlah, anak aku pun dah tanya tiap-tiap hari bila nak start..kekeke..padahal baru darjah satu...tapi best gak ada geng tengok, setakat tengok sorang-sorang baik aku layan tidur...


Paling tidak pun dapat tengok first game pun jadi la..nak tunggu pukul 2.30 pagi memang parah skit la sebab sekarang ni dah tua, stamina dan semangat semakin kurang untuk tengok 23 orang manusia berkejar-kejaran merebutkan sebiji bola bulat hanya untuk disumbatkan dalam gawang lawan..pilihan aku ke separuh akhir untuk 2010 ni - Sepanyol, Argentina, Belanda dan Jerman..bukan sebab diaorang ni bagus tapi sebab aku minat je..dan aku harap sangat England kalah awal-awal lagi...hahahahaha...

MAI SECAWAN....!!!


eh eh...apsal kopi O lak ni... kasi tukaarrrr...!!!

3 comments:

echah_syed said...

tongkat kelopak mata dgn batang mancis jek ...;p

gbone said...

viva Italia!!!!

JiMi said...

kak echah-klu pakai btg mancis nnt kok jd kasim slamat..

gbone-itali ok gak..tp bg la chance kat org lain jd champ pulak..hehehe